Dertliana Hanımlar merhaba, trendyol şube için başvurmuştum, bugün depo için aradılar yarın mülakat var, az çok bahsettiler çalışma düzeninden ama yinede çalışan çalışmış olan varsa bilgi almak istiyorum
Dertliana 2bebekli_1deli Bir de ben şube için cv bıraktım diye hatırlıyorum depo için dönüş sağladılar ama, hangisi daha iyi fark var mı ya da?
2bebekli_1deli Dertliana benim zamanımda çok aşırı sıkıydı 5 katlı bir depo aşırı basık sıcaktan çalışamazdık artı çalışamayınca azar yerdik evet maaşı iyi ama pek katlanılacak gibi değil Antep nasıldır bilmiyorum şuan orda kalan arkadaşlarım evlenip çıkmayı bekliyorlar birde şube depo aynı
2bebekli_1deli Dertliana hep bir koşturma hep bir telaş hele kampanya ayları çalışanlara Allah yardımcı olsun
Dertliana 2bebekli_1deli Allahım çıldıracağım 🤣 Arkadaşım Mardin şube de çalışıyor kaçırma diyor başka bir şey demiyor anlayamıyorum depoya gir sonra şubeye geçmek istiyorum de dedi bilemedim ki yarın mülakat var ne yapsam ki Gece vardiyası var mıydı Bir de ayakkabı numarası istediler, neden ayakkabı numarası soruyorlar
2bebekli_1deli Dertliana iş ayakkabısıyla çalışmak zorunlu canım dediğim gibi biz ana şubedeydik çok aşırı yoğundu aşırı aşırı ve emeğimizin karşılığı alamıyoduk 3 vardiya sistemiydi en son belki 2 ye inmiştir olduğun yerin yoğunluğuna bağlı tek vardiya bitek raporlu olanlar gidiyor
Dertliana 2bebekli_1deli Bugün tam anlayamadım iki veya üç dedi vardiya için gece vardiyası da irite etti beni biraz gece çalışması nasıl olur diye Bizim ayakkabı ile onların verdiği iş ayakkabısı arasındaki fark ne ki? Arkadaşım şubede çalışıyor biz kendi ayakkabımızı kullanıyoruz ilk defa senden duyuyorum dedi
2bebekli_1deli Dertliana onların verdiği ayakkabının önü demir gece vardiyası en rahatı 12.8 çalışma saati ayrıca bu şube ne ya en kıdemlileri bile depolarda çalışıyorlar muhasebecisine insan kaynaklarına en üst düzey çalışanına varana kadar
Dertliana 2bebekli_1deli Anlatılan ile okuduklarım arasında çok fark olmasına ben de şaşırdım Çok soru sordum kusura bakmayın pek çalışan da yok gibi ama yarın mülakattan önce hazırlıklı olmak istiyorum ☺️ Yemek orada mı çıkıyor ücretini mi veriyorlar? Molaları ne kadar oluyor bir cr
2bebekli_1deli Dertliana yemek şirketiyle anlaşılmıştı biz yemeklerden çok memnunduk molalar 60 dakka 2 kere 15 er dakka sigara dinlenme molası 30 dakka yemek molası ben sadece şube meselesini anlamadım biz çalıştığımız yerlere depo veya şube diyoruz ve de ayakkabı giymek zorunludur.. Dışarıdan gelen kargocu bile ayakkabı giymeden içeri giremez orası illaki bizim çalıştığımız yer kadar yoğun değildir. Güzel istedikleri gibi çalışırsan priminle beraber yardımları vs. Güzel maaş alırsın
Dertliana 2bebekli_1deli Şube ayrı depo ayrı mardin de gece vardiyaları yok misal gündüz 2 vardiyaları var o de depodan bir haber Yemek ücretini de nakit olarak 7500 şeklinde yatıyor dedi
2bebekli_1deli Dertliana o kadar olur mu bilmiyorum bile güzel maaştan kastım neyse onu alırsın o konuda hiç ümitlendirmiyim bi şekilde bi yerden para kesiyorlar ben çok kavga ediyordum o yüzden muhasebecilerle benim çalıştığım dönem 5 küsürdü asgari ücret aynı kıdemde biri en fazla 8.9 alıyordu
Dertliana 2bebekli_1deli Çok teşekkür ediyorum az çok açıklayıcı oldu Ben daha farklı bakıyordum trendyola