albaayrk Merhaba kamu personeliyim bu ay sonu doğum iznim bitiyor ve alabilirsem heyet raporu almak istiyorum maaşımı alabilmek için Ankara’da yaşayıpta heyet raporu alan var mı hangi hastanelerden alabilirim yardımcı olur musunuz?