melikee_80 Merhaba elinde neocate bebek maması olan var mı? Raporumuz bitmiş randevu tarihimize de daha var? Bulunduğumuz ilde de çocuk alerji veya gastroenterolog yok.yardimci olabilecek olan var mı?
3kedili2bebekli melikee_80 tabi kargolarim ama kargolar karşı ödemeli almıyor malesef geçen mama isteyen oldu denedim olmadı hangi sehirdesiniz ona göre bir çözüm düşüneyim
3kedili2bebekli melikee_80 şöyle yapalım bir hanım efendi Aras kargo gönderiyor yazmış siz bana özelden bilgilerinizi atın bugun eşim denesin Aras kargodan göndermeyi yoksa o an haberlesip öyle yapalım