annevebebegiii__ Ben evde durmayı daha çok seviyorum. Daha konforlu geliyor gezmek de güzel ama haftada bir kere yeter 😂
asellinaninannesiii annevebebegiii__ bu olaylardan sonra ev tabiki bana göre. Dışarıyı da severim ama çok değil evimde güvende ve çok rahat hissediyorum. Ama abartmamak da lazim
Nurcanben annevebebegiii__ evdeyken dışarıya çıkmak istiyorum disari çıkınca da burnumdan getiriyor kızım bian önce eve donmek istiyorum 😂
annevebebegiii__ elisa2705 evet oyun oynadığı zaman parka da götürülmeli 7 aylığız biz parktan anlamıyor şimdi ama hava alıyoruz tabilide bahsettiğim avmlere gidip saatlerce durmak dışarda kafede saatlerce oturmak.
Bayancorek annevebebegiii__ ev insanıyım evime aşığım, fakat her gün oğlumu dışarı çıkarıyorum onun dışında mümkün olmadığı sürece çıkmam 🫶🏻
elisa2705 annevebebegiii__ Bebek varken kim saatlerce oturabilirki haha😂 haftada 1 2 kez cıkarız oda 1 1.5 saat en fazla
bisenakillisinzaten annevebebegiii__ kesinlikle bende boyleyimm haftada bir veya 2 haftada bir yetiyor
kimlergeldikimlergecti annevebebegiii__ disarda vakit gecirmeyi seviyorum oglumla beraber hergun yuruyus yapiyoruz ormanda 😊
kimbumadam annevebebegiii__ gezmek gezmek gezmek Zaman kavramı aşırı farklı Dışarda geçirdiğim saatle evdeki aslaa aynı değil
pasaklisinkukuli annevebebegiii__ her gün park yaparız hafta sonu da dogada olmayı severim avmden nefret ediyoz zaten alışveriş online severim