Tunisinannesi Nereye başvuru yapılmalı,Şartları neler bilen yazabilir mi acaba☺️ Bebeğim 2 aylık alabilir miyim? Herhangi bir gelir siniri var mi?
Deletedmom781 Tunisinannesi sgk da ya siz ya esiniz kayitli olmasi gerekiyor diye biliyorum. Ben asker esi oldgm icin alamadim emekli sandigiyiz 😂
Kubrabalek Tunisinannesi SGK li olmasanız da başvuru yapıp alabilirsiniz bir ay sonra PTT ye adınıza yatıyor