Acemimommm kalori açığı yapıyorum 😁
Herbalife kullandım 1 hadta felan ondan veriyorum sandim. Sonra emzirme danışanim diyetisyenmis ona sordum zaten karaciğer enzimlerimin gebelik zehirlenmesinden yüksek olduğunu onu asla kullanmamam gerektiğini söyleyince bıraktım, baktım marifet bendeymis🤣
Mesela yulaf pankeki yapıyorum 4 adet orta boy ondan yanina bol yeşillik , salatalık, peynir koyuyorum şekersiz çay.
Öğlen de mercimek salatasi yapıyorum,
Aksam da yumurta ve yulafa batırılmış tavuğu firinda kizartiyorum. Citir tavuk oluyor . Tavuk ve salata 😁
Gunde en az 2 litre su ben genelde 3 buçuk içiyorum sabah -300 -400 görüyorum . Her gun de activa yogurt yiyorum. Sindirimim duzenleniyor kabizlik cekmiyorum.Çok nadir kaçamak yapıyorum. 1 ayda 7 kilo verdim , her