MetinAlpinannesi31 Kızlar merhaba bebeğim biraz aşagıdaymış 1 ay risklisin dedi doktor düşük olabilir dedi. Korktum açıkçası böyle oluo sağlıkla doğuran varmı. İdrar yolu enfeksiyonumda sürekli tekrarlior
mutlukoala MetinAlpinannesi31 benim de böyleydi progestron hap ve iğne kullandım. Biraz doktorun pinpirikliğine göre de değişiyor. Beni bi doktor aynı bi şekilde korkutmuş başka bi doktor bu kadar aşağıda olması bi sorun olmaz demişti. Bi doktora daha görünebilirsin bence
tekbasimabakiyorum MetinAlpinannesi31 Benim de öyleydi hiçbir sorun olmadı çalışmaya devam ettim her gün 7-8 kez üç kat merdiven indim çıktım
MetinAlpinannesi31 Progestan verdi fitil banada ama şey yazıyor bazı makalelerde 12. Haftadan sonra progestan kullanmak bebeğe zararlı diyor. Napacagimi şaşırdım.
MetinAlpinannesi31 Progestan verdi fitil banada ama şey yazıyor bazı makalelerde 12. Haftadan sonra progestan kullanmak bebeğe zararlı diyor. Napacagimi şaşırdım.