Ftet
Ben çorbaya katıyorum genellikle ama başka anneler de baksın elbet baya tarifi vardır
Bir iki damla yağ alıyorum tavama biraz kıyma koyuyorum o biraz kavruluyor su ekliyorum su biraz hafif baloncuk verince alttan az şehriye ekliyorum az tuz bebeğime veriyorum afiyetle yiyor😊
İster robottan çek istersen öyle bebeğin belki midesini bulandırabilir şehriyeden o yüzden ez püre gibi yap ama tabi sen bilirsin 🌹