Mevludeaydin bebeğiniz çok küçük laktoz int.bir yaşından sonra beklenen bir durummuş ilk şüphe edilecek şey besin alerjisi en büyük ihtimalle süt ve süt ürünlerine olan alerji olabilir aynı hataya bende düştüm laktozsuz beslendim meğer alerjiyiz en sonunda kan görünce kakada anladım iyi bir alerji doktoruna görünün diyecem ama bebisiniz çok çok küçük bekleyelim der en az iki ayini :(