fatmaisgex Yazdığım gibi olan varmı benim karardı resmen göbeğim doktor hormonlardan dolayı dedi ama geçer mi başına gelen varmı
Nazlimert fatmaisgex bende seseryan ile dogum yaptim bende hamileligim boyunca kararma oldu koltuk altimda vajina bolgesi karin dogumdan sonra azaldi doktoruma soyledim hormonsal ve gecer zamanla demisti suan dogum yapali 2 ay oldu geciyor yavas yavas
AegeansMom fatmaisgex banyoda kese yapmayı denediniz mi? Bu hamamlarda yapılan kuru kesesen bahsediyorum ama. Benimde sezaryen bölgemin üst kısmı öyleydi dikişlere zarar gelmesin diyede ellemedim uzun süre sonra bi keseledim çıktı
eliffsseymen fatmaisgex benimde vardı keseleyince geçti yani 3 ay durup durup üzülüyordum geçmeyecek mi vs diye sonra keselemeyi denedim geçti. Göbeğimde vardı sadece
fatmaisgex mutlukoala birtane krem yazdı ama daha almadım dikisim gayet iyi ama alicam izi sorun etmiyomda gobekteki kararmayi sorun ediyom ben
yavuzmomm Allah çarpsın benimde boynum koltuk altım genital bölgem karnım hep karardı doğum yapalı yirmi gün oldu ne zaman geçiyo ya
fatmaisgex yavuzmomm benim sadece göbeğim öyle oldu inşallah geçer acaba normal doğum yapanlardada oluyor mu
birkizannesi_01 fatmaisgex benim de öyle karardı ve çatlak da var çok çirkin duruyor arkadaşlarım zamanla beyazlar dediler hep umarım öyle olur