Ayseayse33 Oğlum 3 Aylık meme emmeye göğsümde durmaya bayılırdı yani tek sakinleştiği yer orasıydı 2 gündür asla emmek istemiyor ne yapacağımı şaşırdım memeye geldiği an çığlık çığlığa ağlıyor sütüm var başına gelen varmı
gamze28y Ayseayse33 genelde 3-4 ayda meme reddı yaşıyor çoğu bebek farklı pozisyonlarda emzırmeye çalışın ama cabalamayı bırakmayın emmeye devam edecektır ayakta veya zıplayarak emzırenı bıle görmüştüm 🥲
Tuba-- Ne kadarlık bebeğiniz benimde sürekli emen bir bebekti 4. Ayda emmemeye başladı. Biberon kullanıyorsanız ikisinin farkını ayırt ediyor artık.
Ayseayse33 gamze28y yaaa yok çabalamaktan vazgeçmicem emene kadar ama çok zor yani çığlık çığlığa çok seviyordu bugüne kadar hiç ayrılmak istemiyordu göğsümden ama ne oldu bilmiyorum