Öğretmen tavsiye etti hareketliliginden dolayı hem cimnastige hem tekvando yazdirdik okuldan sonra 3 gün ve hafta sonları gidiyor hemen ilk günden yoruldu gitmeyecem dio alışır diye düşünüyorum zorlamak tabi istemem ama mecbur enerjisi başka nasıl atacak