hanimefendii farelikoyunkavalcisi o seri uygun baya. Böyle tek seferde dümdüz oluyor mu hemen bitsin ütüler istiyorum 😅
farelikoyunkavalcisi hanimefendii yanıltmayım sizi ben kullanmıyorum sadece alacağım zaman onu da duymuştum bayağı💐
Nilfe_eflin hanimefendii 2021 yılında Trendyol dan çeyizim için almıştım baya iyi bana göre 😂bende çok ütü sevmem ama yapınca iyi yapıyor
VahsiKelebek_ Philips azur alma gereksiz abartı övgüleri. Ben kanıp aldım çok zor kırışıklık açıyor. Diğerlerini bilmiyorum