Üst dudağım cok ince yaptırmak istiyorum ama benim iğne fobim var kan vermeye bile ya eşimle ya annemle giderim alırlarkende kılıktan kılığa girerim böle midem filan bulanır o derece ( sezaryen oldum o ayrı) 😀 ama dolgu istiyorum kimilerinde var cok hoş cok gizel duruyor özellikle koyu renk ruj sürdüklerinde. Yaptıranınız var mı cok acıyor mu?