Yasemin29052611 mommandboy biz en başından beri hipp sma golden goat ve en son prosyneo kullandık. Sonra reflü nedeniyle ar mamaya geçtik. En memnun kaldığım prosyneo olmuştu. Kokusu falan yok. Hala elimde var 4 tane.
Queen22 mommandboy Bebeğim 8 aylık doğduğunda ilk 1 hafta aptamil kullandım çok gaz yaptı sonra prosyneo ya geçtim bebeğim rahat etti hâlâ devam ediyorum çok memnunum ama her bebek içmeyebiliyormuş