Arkadaşlar merhaba,
5 aylık oğlumun ellerinde neredeyse doğduğundan beri titreme var.Ben onunla konuşurken sanki heyecanlandiginda ya da sevindiğinde genelde yapıyor ama beşikte sallandiginda da bazen yapıyor,gülerken yapiyor ya da bugun mesela yoğurt verdim onu yerken de yaptı.İki elini de ayni anda cok fazla titretiyor bununla ilgili çocuk doktoruna danıştık o zaman 3 aylıktı bebeğim.Doktor zamanla geçeceğini önemli bısey olmadığını,oyuncaklarını tutmaya başladığında eline hakim olmaya başladığında geçeceğini söyledi fakat hala bi azalma bile yok.Doktorun söylediğine güveniyorum fakat içim de bi yandan rahat degıl bu durumda olanlarınız var mi gectı mi titreme ne zaman gectı yazarsanız cok sevinirim ya da başka bi doktora daha mi danışmalıyım?Tesekkurler 🙂