Oylesinebirisi Benim dudaklarım çok ince ve dişlerim biraz büyük geliyo kızlar konuşmamı çok etkiliyo. Bu yüzden düşünüyorum 1cc falan yaptıran var mı?
ajankukuleta Oylesinebirisi güzel bir yerde yaptırırsan gülüşün bile güzelleşecek dişlerin gözüme daha güzel gelmeye başlayacak ama doğru teknik ve doğru bir uzmandan yardım almalısın 6 bin tl nin altında paket açar diyenlerden hızlıca uzaklaş
ArvenMom Oylesinebirisi ilk dolguma 8 vermiştim 9 ay önce sorduğumda kampanyalı 6 demişlerdi şuan ne kadar hiç bilmiyorum Ama yaptıracaksanız bunu bir doktora yaptırın ve 2 3 fiyat verenlere de inanmayın çünkü gerçek dolgu o kadar ucuz değil dolar bazından hesaplanıyor fiyatlar
Oylesinebirisi ajankukuleta ufak bir ilçede oturuyorduk eskiden oraya sürekli gittigim kuaföre doktor gelmeye başlamış 3000e yapıyormuş ben de fiyatları bilmedigim için çok iyi geldi ama kötü sonuçlar doğabilir bu fiyata doğru diyordunuz en iyisimi uzmanda yaptırmak
majko ArvenMom fiyatı nedir emziren anneler 6.ay veya 1 yaş-emzirme bitince de diyorlar hangisi doğru acaba
ArvenMom majko emzirme sonlanınca emzirirken doktorların çoğu yapmıyor malesef en azından benim bildiğim bilgi bu