İçimde hep acaba mı diye kalan bir sorum var hanımlar şimdi bizim çocuk doktorumuz 6 aylık kan tahlillerine bakalım sonrasında demir kan ilacına başlarsın dedi bakıldı sonuçlar şükür iyi çıktı gerek görmedi bebeğim 11 aylık oldu hiç kullanmadım birazda iştahsız bir bebek hep içimde acaba kullansamıydım keşke kullansaydım cümleleri dönüyor. Sanırım alıp kullanıcam benim gibi kullanmayan var mı