alpsmother_ oğlumu konuşma geriliği sebebiyle bende haftada 2 gün oyun evine götürüyorum,, (3 yaş altı kreş bulamadım) ama oyun evinide pek sevemedim (ebeveynli) 1 ay oldu içerde annelerde durduğu için çocuklar birbirine yanaşmıyor yani parkta daha çok sosyalleşiyoruz