Kızlar merhaba kızım 3 aylık 2 aylıkken falan göz kapağının üzerinde bi kırmızılık fark ettik önce tırnağıyla çizdi sanıp önemsemedik geçti sonra tekrar yenilenince doktora götürdük ve egzama olduğunu söyledi ve mustela şampuan kullanmamı istedi sizce bu tek başına yeterli mi