usenmedimyaptimbirvelet Bir sorum var, zeytinyağı çok kolay temizleniyor fakat ayçiçek yağı zamk gibi yapışıyor dışı çok kötü duruyor. Nasıl temizliyorsunuz?İçini ve özellikle dışını-kapak tarafını?cam değil bu arada plastik
mutlul usenmedimyaptimbirvelet bende tupper kullanıyorum aynen ayçiçek yağı yağıskanbişey ya geçmiyor
Duyulurum usenmedimyaptimbirvelet ben beş yıldır kullanıyorum. Sürekli temizlemek gerekiyor. Su geçirmediği için içinde yağ varken bile bulaşık deterjanıyla yıkıyorum. Kapağı baya yağlanıyor onu temizlerken de önce yıkayıp sonra makineye atıyorum. Yağ kalıntıları kaldıysa kürdanla temizleyip tekrar makineye atıyorum. Alt kısmını elde yıkıyorum.
Busraata33 usenmedimyaptimbirvelet Valla ben kremle yapıyorum yağ çözücü de sıkıyorum.Önce yağını arındırın sonra sürtün bekletin geçer
usenmedimyaptimbirvelet Duyulurum yaptım şişeyi temizledim kapağıda makineye attım sonucu atayım öncesi sonrası 😂
usenmedimyaptimbirvelet mutlul temizledim ben yeni gibi oldu fakat telle yağtığım için çizik çizik oldu