akdogan42 4. Ay aşısını benim oğlan da ağır atlatmıştı 4. Ay atağına da denk gelmişti. Başka hiçbir aşısı öyle huzursuz yapmamıştı siz o aşılar güvenilir değil diyenlere inanmayın. Aşı önemli bebek bu bazen huzursuz olacak bazen huzurlu meraklanmayın