Oğlum 18 aylık oldu sıfır iştah diyebilirim iştah için balık yağı falan kullanıyorum ama yok ezberlemiş kahvaltıda sadece zeytin yiyiyor o kadar çok zorlarsam omlet onun dışında başka birşey yok kendi yesin diye çatal kaşık veriyorum yok elinde yiyecek ne varda yere atıyor tabağı fırlatıyor bu yere atma huyu ne zmaan biter allah rızası için bilen varsa söylesin çıldırmak üzereyim 🥲🙃