Oğlum 5 gün sonra 11 aylık olacak. Son 2-3 gündür yemek beğenmemeye başladı. Bir yediğini ikinciye yemek istemiyor. Çok yemek seçmeye başladı ve kendince bir şeyler yapmaya, bir şeylere ulaşmaya çalışıyor olmayınca sürekli ağlıyor. Çöp kutusunu karıştırmak istemek gibi. Böyle zor mu olacak bundan sonrası, yaşayan var mı?