Hiç çekmemmenizi öneririm zararlı cunki serumları şırınga ile sıkın obur tarafdan çıkıyor zaten . Çıkmasada boşalıyor kendi kendine atıyor. Ve zararı da yok doktorlar en çok bu yöntemi öneriyor. Ben sbh akşam yapıyorum ve bebekler l nefesleri doğru aldıkları için burunları temiz olmalıymış. Cnku burundan enfeksiyon alırlarmış yayilirmis. Naçizane herkes yavrusunun en iyi annesidir sağlıklı günler