Aptalllarsizi SweetMom__ kola kapağı aşkım kodu istenen uygulamaya yazıyorsun farklı hediyeler veriyor okey çipi yemek indirimi gb falan
ebru171_ Aptalllarsizi biz evde üç kişiyiz eşim ve ben faturaliyiz ama benim GB az çabuk bitiyo oda takmiyo oc
Aptalllarsizi ebru171_ zaten zamanında gb yetmediği için modem aldık aylk 300 tl çok iyi bi fiyat bence ikna et taktır walla internetsiz yaşanmıyor
Aptalllarsizi ebru171_ yani normal aslında ( normal değil) şu döneme bakılırsa ben 3 yıldır falan kullanıyorum bide bilindik operatör değil surnet mi ney o yüzden ucuz ilk taktığımızda 110 tl idi sözleşme bitince 300 oldu her sene zamlanacak tabi🤦♀️