Kızlar merhaba bebeğimin IGE değeri yüksek çıkmış referans aralığı 0 15 olması gerekiyor bizim 24,7 cikmis yumurta sarısına alerjisi çıkmıştı uzun süredir vermiyorum başka neden olabilir sizce birde ast değeri referans aralığı 0 40 bizim değerimiz 63 cikmis alt ise 0 41 referans aralığı olması gerekirken bizim 80 cikmis anlayan varmi acaba neden olabilir