arsentopik Oglumun 2 gundur hırıktısı ve halsızlıgı vardı bugub doktoruna gıttık enfeksıyonu oldugu ve akcigerının sag kısmına indigi soylendı antibiyoktlrr ve ilaçlar yazıldı bu durumu yaşayıp hemen atlatan oldumu ?
narinc arsentopik geçmiş olsun verdiği ilaçlar toparlar onu hemen oglumdada olmuştu aslında önlem olarak burun yikama yapamamiz gerekiyormuş doktorumuz öyle dedi bende hep öyle yaptım çok şükür kardesinde de hep burun yikama yaptım ciğerlerine inmiyor o yüzden
Baharttttt arsentopik benim kızımında üç gündür burun akıntısı çok var sürekli temizliyorum da başka belirti oluyor mu ciğere inince acaba
narinc Baharttttt hiriltili öksürük oluyor genelde yada öksürük krizi oluyor yani üst üste 5 10 kez biz ondan sonra götürmüştük doktora ciğerlerine indgini söylediler