aysstopal Bebeğim bir buçuk ikinci ayına gidiyor geceleri mızmızlanıyor ağlamıyor uyanmıyor tam ama uykusunda sürekli mızmızlanıyor normal mi yoksa bir ağrısı falan olabilir mi
altintopp Benim bebeğim aynı aylardayken uykusunda inlerdi ağrısı var gibi. Kaçıncı ayda geçti hatırlamıyorum ama geçiyor