aksoy92 Beş yaşında oğluma prednol 20 mg iğne vuruldu ama hatırlayamadım tamamı mi yarısi.mi şimdi burdan okuyunca yazılanları .sağlık ocağındaki hemşire doktora sordu kiloyu sordu tamamını vurdu .bı zararı olmaz inşallah yorum yapabilecek var mı
bayanukuslu aksoy92 bizimkide ampul. İçirebilirsiniz dedi. Eğer içmezse mutlaka iğne yaptırın dedi kuzum
bayanukuslu BskSrc evet canım doktorumuz o şekilde yapmamızı söyledi. İçiremezsen iğne olarak yaptırın mutlaka dedi
BskSrc bayanukuslu ağustos ayında kreşe başladık. O gün bugündür hastayız. 1 buçuk ay önce de prednol iğne + augmentin antibiyotik kullandık. Sonra alerji ilaçları ile devam ettik ancak alerji ilacı gece terörü yaptığı için bıraktım ve sonuç yine bronşiolit olduk. Doktor da bu sefer prednolu ağızdan ver dedi de. Nasil yapacağımdan emin olamadığım için sordum
bayanukuslu BskSrc ikisinide kır canım. Sonra suyunu iğneyi tak şırıngayla çek tozun içine boşalt. Toz zaten hemen ericek. Sonra onu tekrar şırınganın içine çek içir kuzum
Poyrazra bayanukuslu merhaba toz dediğiniz nedir oğlum 2.5 yaşında 15 kg biz kızımda hep iğne olarak yaptırıyorduk ama oğlum iğnede çok zorlanıyor ampulle neyi karıştırdınız onu anlamadım?