bebemiz belkide siz seversiniz bilmiyorum. Ben sevmedim. Kemerleri takılı bir şekilde gelmişti. Ben yıkamak için çıkardım geri takamadım. Kendimizce çok da güvenli olmayan bir şekilde zorla bir şeyler yaptık ama tam takılmadı. Blw yaptığımız için çok kirleniyor. Bi de 2 tane minderi var. Üstteki minderi kayıyor sürekli. Çok büyük bi mama sandalyesi çocuk içinde kayboluyordu. Şimdi 8 aylık oldu. Anca boyu kurtardı. Bu zamana kadar masaya yapışan oturaklar var ya onunla yediriyordum şimdi o da güvenli gelmemeye başladı büyüdüğü için. Mecbur yeni mama sandalyesi alıcam. Sizde denersiniz belki siz seversiniz. Bende almadan önce sormuştum ve yorumlarını okumuştum. Herkes memnun olduğunu söylüyordu