Merkezde Acil 3+1 kiralık daire arıyorum yardımlarınızı rica ediyorum
berilnannesi sahibinden de var baya oraya baktınız mı
Nacafa evet baktım fakat geneli toki 90m2 küçük benim için bazılarıda hasarlı