ecosummm geçen gün kızım dedesi ve babaanesi ile birlikte parka gittiler , parkta kaydıraktan düştü. Hemen en yakın hastanenin aciline gittik. Tomografi ve akciğer röntgeni çekildi. Travmadan girdiğimiz için adli işlem görüyormuşuz. Kayıtlarımız alında polise bildirildi. Sonrasında bizi polis aradı. ( çocukları korumak adına güzel bir işlem) . Gittiğimiz hastane özel bir hastaneydi. Acilden girdik tabi telaşla. Kızıma tüm işlemler yapıldı. Ücret ödemeye gittik. Adli kayıttan girdiğimiz için sgk tüm herşeyi karşılamış. Sizinde bilginiz olsun. Acildeki doktor bana bir kağıt verdi. Travma belirtileri için ;
Hatırlamakta zorluk
Bilinç kaybı
Uyku hali
Bulanık görme
Bebekler için etrafa ilgi azalması
Kasılmalar
Denge kaybı baş dönmesi baş ağrısı
Kulak veya burundan saydam sıvı gelmesi , kulak kanaması.
Haricinde agrı varsa yine de bi götürün isterseniz. Vurduysa vurulan yer ağrır tabi , siz hastaneye gitmişsiniz zaten ama aklınızda bişi varsa yine de bi götürün. Sizi çok iyi anlıyorum. Düşmeden sonra benimde içim içimi yedi. 1 hafta geçti daha kendime gelemedim.
Geçmiş olsun🙏🏻