4 çocuğum okula gidiyor hepsinden de istiyorlar sebebi şu devlet okullarında temizlikçi veya güvenlik görevlisi olarak en fazla bir kişi veriyorlar onun için çocukların güvenlik ve sağlığı için ne gerekiyorsa yardımcı olmaya çalışıyorum çünkü gerçekten diğer türlü güvenliğini hijyeni sağlamak çok zor