Merhabalar
15 aylık erkek bir çocuğum var. Yaklaşık 15 gündür gece uykularından çığlık atarak uyanıyor ve sık sık uyanıyor temas öpme vs de iyice çıldırıyor. Gece beslenmesini kendisi bırakmıştı. Böyle bir sorun yaşayan var mı. Çalıştığım işin ayrılık anksiyetesi mi yaşıyor. İnanın çok yoruldum uykusuzluğa deneyim tecrübe ve bilgilerinizi bekliyorum