Cansu1234 İyi geceler anneler hipp1 yerine hipp2 almış bizimkiler bebeğim 5 buçuk aylık versem olurmu bu mamayı zaten 4 günde bitiyo bişey olurmu
hanifedog hipp sindirimi zor bir mama biraz özellikle 2 numarası. o yüzden kabızlık filan olabilir belki. bir de benim kızımı hiç doyurmamıştı kilo alımı da etkilendi o yüzden bıraktım bu mamayı siz memnun musunuz
Cansu1234 hanifedog nerdeyse tüm namaları denedim bitek hipp kabızlık yapmadı kilo alımıda iyi sadece ilk kez 2 kullanıorum bilmiom bişey yaparmı
fatma1965 bende hipp kullanmayı düşünmüştüm ama içinde nişasta var, iyi değil dedi doktorum, kullanmadım, siz memnunmusunuz mamadan?
Cansu1234 fatma1965 ben çok memnunum oğluma iyi geldi sma dışında bütün mamaları verdim diyebilirim bebelac bebelacgold bebelac nutriconfor aptamil aptamilconformil goldengoat bebivita evolvia en rahat ettiğim hipp combiotik var tenekenkutu o oldu şükür tek kabızlık yapmayan bu mama oldu 2 yide sevdi güzel içio kakasınıda yaptı rahatız şükür tavsiye ederim ama herbeebk farklı bize iyi gelen başkasınada iyi gelcek diye bişey yok