crybaby
İki ay önce doğurduğumda inanılmaz mutluydum. Bel ağrılarım bitmişti, tekme yemiyordum, yeniden anne olmuştum. Daha ne olsun ama? 😍 Bu seviyede bir mutluluk yaşamadım daha ama bu sabah oğlum günaydın diyerek üstüme atladığındada gayet mutlu hissediyordum. 💘