Kızlar 4 aylık bebeğim öyle bir ağlıyor ki bu akşam elimiz ayağımıza dolandı ve kustu baya fışkırarak kustu. Ateşini kontrol ediyorum ateşi olsaydı acile gidecektik. Yarın da 4.ay aşısı vardı. Zaten sağlık ocağına gideceğiz. Şimdi baktım çok az yeşil kaka yapmış. Böyle bir durum yaşayan var mı? Çok korkuyorum kızlar yarım fitil attım öyle uyudu biraz.