hrhdjro uslubumda bir şey yok tekrar okuyun isterseniz size diğerleri gibi defolun postumdan dememişim üstelik açıklama yapmaz zorunda olmamama rağmen açıklama gereği duymuşum. Çünkü her posta fiyat şöyle diyen illa birileri çıkıyor ve post sabote ediliyor. Hala dediğimin arkasındayım almayacağınız birşeye neden yorum yapma gereği duyarsınız anlamam. Burda alacak olan insanlar bu modele rastlamıştır bu yılın modası olduğunu biliyordur. Ama siz ürün hakkında bir bilginiz yokken şu yorumunuzla alacak olan insanları etkiliyor olabilirsiniz. Mesela bu heryerde olan bir ürünü yukarıda bayan sormuş başka yerde varsa bakayım diye önermemişim çünkü aynı model olup dikiş izi belli olan potluk olan veya kumaş kalitesi kötü olan biryerden 900-1000 tl ye bu elbiseyi almasını istemem. Ben bu ürünün kumaşı olsun dikişler olsun kaliteli bir yerden aldım ve size bu fiyat pahalı gelmiş ama bu elbisenin üstüne taktığım şal bile işlemeli 400 tl sadece. Yani şalı yanında bedava veriyorum birde. Hala aynı fikirdeyim pahalı bulmuşsunuz alacak biri zaten yorum yapar neden bu şöyle bu böyle diye almayacağınız ürüne yorum yapmak bana saçmalık geliyor