Benoyleuygungordum__ Efeninannesiayca ne zaman yaptınız testınızı regl gecıkten sonra mı yoksa regl tarıhınıze yakın bir zmaan mı
Benoyleuygungordum__ Efeninannesiayca Anladım canım geçmiş olsun, benım de reglıme 10 gün kala 2 kusur cıkmıstı negatıftı yanı sonra hamile olduğumu ogrenmiştim o yüzden ne zmaan yaptınız diye sordumm 😘🫶🏼
Efeninannesiayca Benoyleuygungordum__ anladım bazen de geç döllenme olabiliyormuş ama bende kist çıktı sanırım ondan