Merhabalar arkadaşlar, kızımı bir pedagoga ya da oyun terapistine götürmek istiyorum. Danışmak, sormak ve öğrenmek istediğim şeyler var. Gidip memnun kaldığınız ya da çevrenizden duyduğunuz bir doktor öneriniz varsa yazarsanız sevinirim. Teşekkür ederim