annesininkizi06 ay inanır mısın bende bi bakayım diyorum sürekli unutuyorum kış günü olunca kıyafetlerden belli olmuyor. Bizim aile hekimimizde geçmezse ameliyat olmalı demişti. Bi kontrol edeyim nasıl görünüyor yine yazarım 😊 ama büyğdükçe düzelebilirmiş o yüzden beklemiştim ben doktorlara kalırsa hemen ameliyat. Bir de göbek deliğine bastırınca içine giriyorsa sorun yok girmiyorsa doktora gidin demişti aile hekimimiz doktora gitme ihaticı da duymadık şükür