Bız de henüz 4 buçuk aylığiz uzun zamandır salyalarimiz akıyor el sürekli ağzında doktora götürdük dış yerleri beyazlamış 1 aya kalmaz patlatır dedi çok erken ama bebeğim aceleci sanırım 🥺 bugün de ekstra bir huzursuzluğu var ek gıdaya da henüz başlamadık nasıl hafifletirim acaba ağrısını