50 günlük bebeğim. Sütüm az diye mama da veriyorum emzirdikten sonra.
Son zamanlarda 5 dk emiyor memeyi bırakıyor tekrar almıyor. Çırpınır gibi hareketler yapıyor. süt bittiği için bırakıyordur diyeceksiniz ama bakıyorum memede süt var gayet. Meme reddi olsa o ilk 5 dakikayı iştahlı emmez.
Niye böyle oluyor?