Bugüm götürücem 2 gündür ateşi var 38i geçmiyor düşüyor geri çıkıyor sürekli tekraelıyor bugünde ishal oldu uyku hali var dişini patlattı iki gün önce sebebi dişmidir sizce 2 hafta önce hastaydı geçmişti çok hafif enfeksiyon var demişti doktor acaba omu tekrarladı bilemiyorum dişten hemen sonra böle oldu 2:50de randevumuz var ama sorim dedim