Merhaba arkadaşlar, bebeğim 1 aylık 1 ay 2-3 saatte bir emziriyorim gündüz gece uykusunda bile uyurken uyandiriyorm gece bir daha da uyumuyor uykusu çok düzensiz iki farklı doktora gittim kilosu iyi gece ağlamadıkca uykusundan uyandirma gerek yok dedi biri de 5 saatte bir emzir dedi bu durumda olan var mı gece emzirmeye ağlamadıkca kalkmayan