kuzeyanne_ Kızlar oğlum 2 yaşında ve şuan grip.Artik serumla otribebeyle burun temizleniyor.Baby vack kullananlar memnun musunuz?
duyguluanne kuzeyanne_ ever çok memnunum artık diğerleriyle çekilmiyor büyüdükçe onla hem daha az sürüyor hem daha çok çıkıyor
kuzeyanne_ sehpayacarpanserceparmak_ canım doktor tavsiyesiyle mi aldınız çevremde bazı kişiler daha hızlı çektiği için sinuslere zarar veriyor dedi terettur ettim danışmak istedim
kuzeyanne_ sehpayacarpanserceparmak_ sehpayacarpanserceparmak_ canım doktor tavsiyesiyle mi aldınız çevremde bazı kişiler daha hızlı çektiği için sinuslere zarar veriyor dedi terettur ettim danışmak istedim
kuzeyanne_ kubraa006 canım doktor tavsiyesiyle mi aldınız çevremde bazı kişiler daha hızlı çektiği için sinuslere zarar veriyor dedi terettur ettim danışmak istedim
kubraa006 kuzeyanne_ doktorumuz tavsiye etmedi ama ben ona kullandığımızı söylediğim de herhangi bir şey demedi bence tedirgin olacak bir şey yok çevremde herkes bebeğini bununla büyüttü hiç bir şeyleri yok
sehpayacarpanserceparmak_ kuzeyanne_ yok valla kuzum banada bir arkadasim tavsiye etmisti ama cok memnun kaldim