kizima emmeyi nasil biraktirabilirim ya son zamanlarda meme bagimlisi oldu birakmiyor biraktgm an agliyor defalarca boyle oluyor issiriyor bazen yara oluyor aciyor artik
bu arada sadece oglen emziriyorum ve aksam 9.10 da uyutmak icin emzik hic kullanmadi dogdugu bugunden yana hep emerek uyuyor ve hemen uyuyor baska turlu dizime falan yatrsam uyumuyor napicam bilmiyorum ya bide geceleri emmeye kalkiyor bi kac defa bayada azalttim emmeyi ama daha fazla azaltip biraktirmak istiyorum
(bu arada emsin zorlama diyenlere karsi 5 ay oncesnden beri doktorum birak gogsundeki kistti alicaz dedi buyudugu icin ben kucuj diye emzirmeye devam ediyorum ama artk biraktirmam lazim)
lutfennn biri yardm etsin bi taktik verin acilll