Esoz1110 hiç zorlanmadım, çevreyi dinleyip çocuk büyüdü bezi bıraktır sözlerine de kulak asmadım. 2,5 yaşındaydı konuşması düzgündü WC ne biliyordu yavaş yavaş gündüzü bıraktım gece bağladım dışarı çıkarken bağladım bu benim kendime güvensizliğimden kaynaklandı çünkü çocuk ne kadar hazır olursa olsun anne de hazır olmalı. Çocuğu parkta çalı arasında çiş yaptıracak biri değildim o yüzden bu süreç biraz sürdü. Sonra gecede attık bezi tabiki alta kaçırma yatak ıslatma oldu ama çabuk öğreniyorlar. Bence küçük yaşta çocuk kendini ifade edemeden zorla bez bıraktırmak akıl işi değil her iki tarafıda yoruyor.