jdjdjf 2. Ay aşılarından biri yumurta hücresinde geliştiriliyor test ediliyor. Demek ki yumurtaya tepki veriyor. Merak etmeyin eşim markette müdür akşama kadar bin tane insan görüyor 2 yaşı geçtik hiç aşımız yok ve bugüne Allaha şükürler olsun ki ağır bir hastalık atlatmadan geldik. Hafif nezle olunca bol sarımsak turşu veriyorum ılık tarhana 3 günde hallediyoruz ve her gün parklarda toz toprak içerisinde oynuyor şu an. Dediğim gibi özel aşılara karşıyım alerji ile yaşam derneğinin aşılar konusunda yazıları oluyor orayı takip edebilirsiniz. Arkadaşımın oğlu 1.sınıfa başladı hiç aşısı yok onunda ve şu an iyi gidiyor çok şükür korkmayın sizde korku her zaman belayı çağırır öyle düşünün. İyi düşünün iyi olsun 🌼